Böjti banánsaláta
2015. február 18. írta: nyiroszilvi

Böjti banánsaláta


 A gyerek leszúrt először, hogy a gondosan érlelődni félrerakott avokádóját felhasználtam, mert "tudod anya, azt rendesen kell enni, félbevágva, kiskanállal!", de a végén ő is elégedetten tolta a banánsalátát.
Na, nem kell előre sajnálni, mert kapott hozzá egy csirke szendvicset, én meg 20 perc alatt lenyomtam a főzést, és készülhettem a gimnáziumi felvételire.


Banánsaláta hozzávalók:

2 banán karikázva
1 avokádó vékonyra szeletelve
1 jégsaláta kockázva
1 fekete retek vékony szálakra vágva
citromlé, méz, só, bors
3 db zsályalevél apróra vágva
chilli paprika
olivaolaj

Dóri, amint látod, a citromfű szörpödet adagoltam hozzá. Már nincs! Várjuk az újabb szállítmányt!
A fotózásban Bendu segített, köszi drágám!



A bejegyzés trackback címe:

https://velotanya.blog.hu/api/trackback/id/tr847231517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása