Sport pizza cukkinivel
2015. május 19. írta: nyiroszilvi

Sport pizza cukkinivel

p1010703.JPG

Egész hétvégén főztem, meg mosogattam, meg pakoltam, most nagyon szerettem volna egy visszafogott hetet. Meg kalóriákban is. A gyerekeim száma is megfeleződött az erdei iskolának köszönhetően, szóval most csak két embert kell ellátni. Node egy kamasz ugye nem fog velem diétázni, no way. Ő olyan, mint a Beatrice lemezen a kismadár, mindig azt csipogja, hogy éhes, és ha megkérdezem, mit szeretne, 10-ből 9x pizzát. Akkor mi legyen ebédre? Sejtitek, hogy egy anya mindig a gyereknek kedvez: pizza.

Végül ezzel nincs sok gond, pár perc alatt meg lehet sütni, csak hát hogy lesz ebből visszafogott hét...

A fogyókúrás étel kifejezés amúgy is contradictio in adjecto, ha sokat bűnöztél, egyél egy kefirt ebédre, oszt csá. A pizzát megerőszakolni, hogy mindkettőnknek jó legyen ...kicsit törtem a fejem, aztán ez lett a mai napból:

Kb két bögrényi teljes kiörlésű lisztből, élesztőből és vízből pizzatésztát gyúrtam. OK bevallom, géppel, de így legalább 60 mp alatt kész volt.

Elmentem bevásárolni kompenzálva a vasárnapi zárva tartást. Ezalatt szépen megkelt a tészta.

Hajszálvékony pizzát nyújtottam, és kentem rá a gyerek előre elkészített pizzaszószából. (Szerintem ezt azért készíti nekem be a hűtőbe, hogy gyakrabban legyen kedvem pizzát sütni...)

Cukkini tekerentyűvel cukkinit tekerentyűztem.

Ez a szerkezet a paleo őrület óta divatos a konyhákban, mert ha le akarsz szokni a gabona fogyasztásról, akkor a spagetti helyett jó alternatíva a cukkini spagetti. Én a spagetti fogyasztásról már csak majd következő életemben fogok leszokni, ha véletlenül pandának születek újjá. Sebaj, azért beszereztem egy ilyen tekerentyűt a netről, mert szép zöld volt, és gondoltam valamire csak jó lesz:

p1010705.JPG

Ma erre lett jó:

p1010700.JPG

A cukkini spagetti tetejére szórtam egy marék reszelt sajtot, és téptem rá egy szelet vékonyra szelt füstölt tarját. 

Magas hőfokon pár perc alatt ropogósra sült.

p1010702.JPG

p1010703.JPG

p1010704.JPG

Amíg a kertben lenyomtam a kettlebell edzést, fél szemmel láttam, hogy hazatért a kismadár, és felcsippantotta a pizzát. Adtam neki egy puszit, és ettem egy doboz joghurtot.

Gyönyörű visszafogott napunk volt.

Holnap majonézes orosz hússaláta lesz az ebéd. Már várakozik a hűtőben. Az élet szép! Sziasztok!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://velotanya.blog.hu/api/trackback/id/tr577471858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása